Klacht Nederlandse Spoorwegen : Nog steeds oververhitte treinen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182289
Gebruiker
Hannibal
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In verband met de hitte is door de overheid het Nationaal Hitteplan van kracht.
Daar trekt onze onvolprezen denigrerende en discriminerende NS zich natuurlijk niets van aan. Want op het traject Nijmegen-Deurne wordt gewoon die oude meuk ingezet waarin de temperaturen tot over de 40 graden oplopen. Laat die reizigers/klanten maar gewoon barsten!!! Die volledig airconditioned treinen zullen waarschijnlijk alleen in de Randstad worden ingezet.

De oplossing

Fatsoenlijk treinvervoer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Rijnsoever,

    Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u ontevreden bent over de temperatuur in de treinen tussen Nijmegen en Deurne. Het spijt mij dit te lezen.

    Uw klacht over de ingezette treinstellen op uw traject, is bij ons bekend. Uw klacht dat de treinen bij hoge buitentemperaturen onaangenaam warm zijn, heb ik hieraan toegevoegd.

    Ik dank u hartelijk voor de moeite die u heeft genomen dit onder onze aandacht te brengen.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.
  2. Auteur
    Hannibal
    Datum
    Klanten dienen geen klacht in om dit onder jullie aandacht te brengen maar om het te laten oplossen. Maar de NS zou de NS niet zijn om daar stompzinnig genoeg, helemaal geen boodschap aan te hebben. Jullie doen er helemaal niets aan en lossen ook helemaal niets op. Jullie motto is dan ook: Leg het maar op de grote hoop en laat ze maar stikken. Weer zo'n voorbeeld hoe jullie klanten afschepen. Jullie zijn naar jullie klanten volstrekt ARROGANT, DISCRIMINEREND en RESPECTLOOS!!!!!!!!!!!
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Rijnsoever,

    Het spijt mij dat u zich niet in onze beantwoording kunt vinden. Dank u voor uw toelichting.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  4. Auteur
    Hannibal
    Datum
    Als je je klanten al meer dan twee jaar (!!!!!!) structureel weigert antwoord te geven dan ben als organisatie ziek en verrot!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hannibal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry