Klacht Nederlandse Spoorwegen : Onvoorspelbaar waar de trein op het perron precies stopt

Nelly

Gisteravond nam ik de trein vanachter perron 10a. Het was aardig druk en ik stond met mijn koffer (terug van vakantie) onder het aankondigings bord 10a trein met eindbestemming Den Helder.
De trein kwam op tijd binnen, maar reed helemaal door tot aan het begin van het perron (is nieuw) en waar geen passagiers stonden.
Met als gevolg dat er een ware volksverhuizing op het perron plaatsvond.
Wat een gekte.
Op mijn reizen in oa. Azië staat op de perronvloer aangegeven waar de trein stopt en waar je in moet stappen.
Waarom kan de NS deze service niet bieden aan zijn klanten ipv. een machinist die zijn trein op een plek neerzet ongeacht waar zijn klanten staan? Klantvriendelijk noem ik dat.

Duidelijkgetuigd voor de passagier waar de trein op een perron stopt. Gemarkeerde vakken zou een waardige oplossing zijn.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Kooij,

Dank u wel voor uw reactie. Vervelend te lezen dat u zich op 18 augustus 2016 heeft moeten haasten, met uw koffers, om op tijd in te stappen. Mijn excuses hiervoor. Om uw klacht juist te kunnen doorgeven om soortgelijke situaties te voorkomen is het van belang dat wij het station waar dit heeft plaatsgevonden en de vertrektijd door kunnen geven. U kunt dit als reactie op dit antwoord alsnog aangeven. Wij wachten uw reactie af. Er volgt overigens uiteindelijk geen terugkoppeling op uw klacht. Wij verwerken deze intern.

U geeft tevens aan dat in andere landen het instappen makkelijker wordt gemaakt door gekleurde vakken op het perron. Dank u wel voor uw suggestie.

NS Klantenservice