Klacht Nederlandse Spoorwegen: [NS SPOORDEELWINKEL] Kortingscode stiekem aanpassen

Timmerito

Ik wou wat bestellen in de Spoordeelwinkel met de code: ''especialkorting'' Code werkte eerst perfect, tot ik de volgende dag woou gaan bestellen, toen werkte de code opeens niet meer op het product wat ik wou bestellen. Ik heb vandaag met hun gechat, uit het eerste gesprek bleek dat ze het gingen aanpassen, en uit het 2e gesprek bleek dat het alleen op uitjes geldt terwijl in de mail staat dat het op alles geldt behalve Efteling kaartjes en de cadeaukaart. Heb zelf ook gezien dat het kon, maar had toen geen betalingsmiddel bij de hand helaas.De code zou nog moeten werken tot 22 juni. Ik hoop dat dit opgelost is voor vrijdag want ik wil zaterdag gaan reizen met de trein. Hier kun je zien dat het gewerkt heeft: https://nl.pepper.com/kortingscode/5-euro-korting-spoordeelwinkel-24338
Voorwaarden: ''Om het goed te maken bieden we je graag een kortingscode t.w.v. € 5 aan. Kies een uitje uit de Spoordeelwinkel (geldt niet voor de Efteling én de Cadeaukaart)''

Die 5 euro korting op mijn kaartjes, en als het kan voor vrijdag, want ik wil zaterdag met de trein...

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Weening,

Dank u wel voor uw reactie. Het is jammer dat de informatie vermeld bij de kortingscode via de website http://www.savly.nl/e-5-korting-bij-spoordeelwinkel/ blijkbaar niet overeenkomt met de gebruiksmogelijkheden bij verzilveren via de Spoordeelwinkel. Het lijkt alsof hier geen goede afspraken over gemaakt zijn. Het kan ook dat de informatie bij de aanbieding onzorgvuldig is opgesteld. Dank u dat u dit doorgeeft. Spijtig te lezen dat u slechte ervaringen heeft met de Klantenservice van de Spoordeelwinkel.

NS Klantenservice
    Timmerito
    Ik ontvang hiermee nog steeds niks! Alleen een excuus, dar heb ik niks aan, maar het is nu toch al een week te laat, en mijn uitje is NIET doorgegaan door jullie stomme code.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Weening,

Dank u wel voor uw toelichting. Het is inderdaad zo dat een klacht via Klachtenkompas niet per definitie tot een tegemoetkoming leidt.

NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?