Klacht Nederlandse Spoorwegen: 10 dagen te vroeg, €120 te veel betaald misgelopen

Klachtnummer
# 43385
Gebruiker
E. Donker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb recentelijk een NS Weekend Vrij abonnement aangeschaft voor een bedrag van €40,- per maand. Blijkt dat er 10 dagen later een actie is, waarbij het abonnement voor €29,- per maand kan worden aangeschaft! Ik heb gelijk de klantenservice gebeld, die me helaas niet verder kon helpen. Vind dit toch echt geen service van NS! Als je het abonnement nou een paar maanden hebt kan ik het wel begrijpen, maar 10 dagen?!

Ik zou het toch wel heel erg waarderen als er voor bijzondere gevallen als dit een uitzondering kan worden gemaakt.

De oplossing

Restitutie van het misgelopen bedrag, of desnoods een nieuwe termijn van een jaar, nu tegen €29 per maand.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen