Klacht Nederlandse Spoorwegen: 2 uur wachten voor we vervoer met de bus hadden

Jos

Geachte Heer /Mej.
Op 27 juni 2013 hadden we een trip naar de Kaasmarkt te Gouda gepland voor 4 pers.
Met een dagkaart voor 4 personen van 45 euro
Bergen op Zoom 9 uur vertrek
Richting Roosendaal een zelfmoord {helaas triest}
10.30 uur de 2 eerste bussen station Bergen op Zoom waarvan een kleine voor 100 den mensen na 3 uitgevallen treinen
Tegen 11 uur hadden we vervoer naar Roosendaal
Trein Roosendaal 11.13 uur
Rotterdam overstappen aankomst Gouda 12.19 uur
Op de Kaasmarkt 12.35 uur de Kaasmarkt werd opgeruimd
Als de NS vlugger en meer bussen had ingezet waren we nog op tijd op de kaas markt
Nu niet is dat de NS ? Valt voor de klant zo niets te plannen mooi de dag naar de bliksem. Waar we ons op verheugd hadden

Graag een Dagretour Gouda 4 personen

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Verbraecken,Wat vervelend dat u door een stremming op het spoor erg laat in Gouda bent aangekomen. Mijn excuses hiervoor.Als er langdurig een ontregeling op het spoor is. Zullen wij zo snel mogelijk proberen te zorgen voor vervangend vervoer. Dit betekent dat wij niet alleen voldoende bussen moeten regelen maar vooral ook personeel dat nog een dienst kan draaien. Vaak betekent dit dat zij van huis naar het bedrijf moeten om daar met de bus naar het station te rijden. Hier kan dus nogal wat tijd overheen gaan. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u als reiziger veel hinder geeft.Volgens de regeling Geld Terug Bij Vertraging kunt u een vergoeding aan vragen. Hiervoor kunt u formulieren afhalen bij het loket. In dit geval kunt u uw treinkaartje ook opsturen naar onze klantenservice. Ons adres is:NS klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtIk vertrouw erop u hiermee voldoende ingelicht te hebben en wacht uw reactie af.Met vriendelijke groet,NS klantenservice
    Jos
    Geachte Heer /Mej.
    Ik heb bovenstaande klacht geplaatst
    U vroeg om mijn reactie van de statisch
    Ik moest mijn 4 persoonsticket op sturen naar de klanten service van de NS. Dat heb ik maandagmorgen 1 juli gedaan maar nog geen reactie gehad.
    Hoogachtend J.VerbraeckenDe NS vroeg om mijn ticket
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Verbraecken, Met dit bericht reageer ik op uw e-mail van 7 juli 2013 die u naar Klachtenkompas heeft opgestuurd.Het is mogelijk dat uw brief al ontvangen is, maar nog niet in behandeling genomen is. Pas als uw brief fysiek uit een vak wordt gehaald zien wij dat u een brief heeft opgestuurd. Als uw brief ontvangen is, dan wordt deze (na ontvangst) over ongeveer twee weken in behandeling genomen. Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?