Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: 2.5 uur later thuis!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157891
Gebruiker
smoekoet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag nam ik zoals altijd de laatste trein van Haarlem cs Richting Maarssen. 00.36 moest ik mijn trein hebben op Haarlem richting Amsterdam cs om daar mijn overstap te halen met de stoptrein richting Utrecht van 00.59.

Ik haalde hem. Maar door werkzaamheden moest ik op Muiderpoort uitstappen en verder met de bus naar Maarssen. Ik zou normaal gesproken om 01.36 aankomen zonder werkzaamheden. Met de bus zou ik er om 02.11 aankomen wat ik totaal niet erg zou vinden. Op Muiderpoort aangekomen mochten wij echter niet uitstappen omdat iemand in Utrecht de trein waar wij in zaten op de middelste rails had gezet. Wij moesten terug.. 11 mede reizigers .

De conducteur probeerde een taxi te regelen maar dat mocht van hogerhand. Dit terwijl hogerhand een grote fout maakte door de trein op de middelste rails te zetten. Fouten maken is menselijk. Geen probleem maar op Maarssen cs staat mijn auto om 02.30 sluit de parkeergarage en dan kan ik lopend naar huis.

Bedankt NS

De oplossing

Zo fijn zijn als jullie een keer met een gewenste oplossing zouden komen. Verdiep je in de reiziger. Sta in mijn schoenen. Wat zou jij een gewenste opossing vinden. Ik heb een business kaart. Betaal jaarlijks 3800 euro. Wat kost een taxi?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Moekoet,

    Dank u wel voor uw reactie. Ik heb u helaas telefonisch niet kunnen bereiken op 0646867999 ( u ziet dit overigens niet terug in de gemiste oproepen vanwege onze telefooninstelling)
    Mijn excuses voor de overlast die u heeft ervaren tijdens de reis van Utrecht naar Maarssen. U vraagt om een oplossing. Omdat ik uit uw reactie niet op kan maken dat u zelf een taxi heeft geregeld kan ik nu helaas geen advies geven wat te doen. Ik doe ondertussen navraag wat er precies mis is gegaan deze avond.

    Wij wachten uw toelichting af. Mocht u zelf een taxibon in uw bezit hebben dat ontvangen wij hiervan graag het origineel. Ik kom hier naar aanleiding van uw toelichting later op terug.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    smoekoet
    Datum
    Beste ns,

    Had u net oproep net gemist. Helaas kon ik u niet terug bellen.
    Helaas heb ik geen taxi bon maar heb ik 25 minuten naar mijn huis gelopen vanaf Maarssen cs.

    Hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,


    Sherwin Moekoet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
smoekoet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen