Klacht Nederlandse Spoorwegen: 20 euro investeren in de ns

ger

Geachte lezer,

Ik vind het belachelijk om 20 euro te moeten investeren als potentiele klant van de ns.
Of ik moet standaard extra betalen voor iedere reis.
Ik heb in het buitenland een kaart geleend!! Voor vijftig eurocent.
Deze kon ik gewoon opladen voor het reizen en bij het verlaten van het land ook nog inleveren.
Dan kreeg ik ook nog mijn 50 cent terug.
Waarom kan dit in Nederland niet.
Het kan toch niet dat iedere reiziger moet investeren in dit bedrijf.
Consumentenbond doe hier iets aan.

Kijk eens in het buitenland

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer van den Biggelaar,Saldo welke u niet gebruikt kunt u terugvragen bij de Klantenservice OV-chipkaart. Meer hierover leest u via www.ovchipkaart.nl. Het tegoed van € 20,00 voor niet-abonnementhouders is nodig om te waarborgen dat men op langere afstanden over voldoende saldo beschikt. Ik hoop dat met deze toelichting de voorwaarden die horen bij het zogenaamde Reizen op Saldo gemakkelijker te accepteren zijn.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Nederlandse Spoorwegen

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?