Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: 3 dagen (72 uur!!!!) bezig geweest om een kennis uit duitsland weer naar huis te laten reizen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162475
Gebruiker
bennederlandsearrogantiezet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

1 - vrijdag 1 april naar beverwijk gereisd om internationaal kaartje te kopen bij ns automaat (volgens NS website kaartje op elk automaat op elke station te krijgen), dit bleek niet te kunnen - kan alleen uit 5 plaatsten kiezen en geen van alle van toepassing - een willekeurige plaats in buitenland is dus ABSOLUUT NIET(!!!!!!!!!!) te kiezen bij welke automaat ook.
2 - na bellen bij info kreeg ik te horen dat alleen bij ticketwinkels te krijgen is in grotere steden - naar Haarlem met de auto naar NS station, kreeg hier te horen bij ticketbalie dat alleen te krijgen is op amsterdam centraal ticketstation, en DUS NIET(!!!!) op andere ticketstations in grotere steden, in tegenstelling wat NS op de website beweert en wat (incompetente!!!!!!!!) medewerkers van de NS zelf beweren.
3 - bij navraag (van mijn zijde dus!!!!!) bleek ook via internet te kunnen - werd dus niet door ns medewerkers bij de ticket balie bij NS station Haarlem meegedeeld, moest hier zelf naar vragen!!

De oplossing

aanpassing van wegsite NS dat op elk station en elke automaat internationale kaartjes te krijgen zijn / betere service van NS (maar daar geloof ik niet meer in!!) / competente medewerkers (en klantvriendelijker) aannemen, maar in Nederland kent men blijkbaar geen klantvriendelijkheid en competentie meer - zelf bij bedrijven gewerkt waar dit soort personen direct op staande voet zouden zijn ontslagen!! Maar verwacht hier ook niks meer van uiterst incompetent en nog groter arrogant bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Wolski,

    Dank u wel voor uw reactie. Vervelend te lezen dat u niet volledig geïnformeerd bent door onze website en telefonische informatiedienst.

    In mijn voorgaande reactie naar aanleiding van de ervaring van uw kennis ben ik ingegaan op de informatie op onze website. Ik wil u dan ook graag verwijzen naar deze reactie. Het spijt mij dat u geen klantgerichtheid meer ervaart van het personeel van NS. Wij doen ons best om u toekomstige contact prettig te laten verlopen.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    bennederlandsearrogantiezet
    Datum
    zie vorige klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bennederlandsearrogantiezet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?