Klacht Nederlandse Spoorwegen: 6 weken wachten op reactie!

FLM

Op 12-10 heb ik een e-mail gestuurd over mijn geld terug bij vertraging. Omdat ik nog niets gehoord had vandaag wilde ik even bellen. Ik kreeg een jongedame aan de telefoon die precies via de call center regeltjes werkte, totaal niet klantvriendelijk, net een robot. Zij vertelde mij dat het wel 6 weken kan duren voordat ik een reactie heb!!!! Ook gaf zij aan dat zij niets in kan zien en geen idee heeft of mijn e-mail wel is aangekomen. Ik vind het idioot dat ik geen reactie krijg op mijn mail, ik wil mijn geld terug!! Graag wil ik iemand die wel dingen in kan zien en wel dingen toe kan zeggen,

Mijn het betaalde reisbedrag terugbetalen+tegemoetkoming voor de ongemakken

Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw Meijer,

Het spijt mij te lezen dat wij u niet hebben kunnen informeren op het moment dat u daar om heeft gevraagd. Wij hebben uw claim ondertussen uitbetaald. Dank u wel voor uw signalen. Deze zijn ter verbetering doorgegeven.

NS Klantenservice

Goedemiddag,

Bedankt voor de 'snelle' reactie. Inmiddels is er nog een claim ingediend waar ook nog geen reactie op is gekomen. Hierbij zijn ook kosten gemaakt door een bus te pakken ipv trein, hier is niet naar gevraagd bij het indienen. Graag zou ik deze kosten dan ook zo spoedig mogelijk retour ontvangen. Dit gaat over 19 oktober.
    Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw Meijer,

Ik zie dat u ondertussen contact heeft gehad met onze Klantenservice over de reis op 19 oktober 2015. Wij vergoeden de extra kosten die gemaakt zijn als gevolg van uitval van treinen niet. Dit spijt mij.

NS is niet aansprakelijk voor schade die u lijdt als gevolg van uitval, gemiste aansluitingen en vertraging.
    Meer informatie vindt u in de 'Algemene Voorwaarden (artikel 8.2) voor het vervoer van Reizigers en Handbagage van de Nederlandse Spoorwegen' die u kunt downloaden en verkrijgbaar is bij de NS-servicepunten.

NS Klantenservice
    FLM
    Hier ben ik het absoluut niet mee eens, op de volgende link: http://www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen/geld-terug-bij-vertraging.html staat aangegeven dat je ook bij Langere of duurdere treinreis als gevolg van een calamiteit geld terug kan krijgen. Hier staat: U kunt de details van uw reis doorgeven en u ontvangt de restitutie waar u recht op heeft. Hierom ben ik dan ook van mening dat ik recht heb op het terugkrijgen van deze kosten.

FLM

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?