Klacht Nederlandse Spoorwegen: Aanbieding van 2 gratis dagkaarten

Christina

In december kreeg ik de aanbieding van 2 gratis dagkaarten vanwege vertraging bij een treinreis in de afgelopen 2 maanden. Daar heb ik op gereageerd. Betrouwbaar zoals ik dacht.
De gratis kaarten heb ik nooit gekregen. Wel heb ik sindsdien sms'en gekregen die ik niet herkende. Nu blijken die afkomstig te zijn van funlazio. Daar had ik nog nooit van gehoord. Deze sms'en hebben mij tot 7 januari 48 euro gekost. Pas toen ik de hoge rekening kreeg van mijn telefoon, ben ik gaan uitzoeken waar dat hoge bedrag vandaan kwam. Vanavond heb ik dat abonnement stop gezet (hoop ik). Dus er zal van 7 januari tot nu nog wel meer betaald moeten worden. En dat allemaal omdat ik vaste klant bij de NS ben met een dalurenabonnement en dus dacht dat een aanbieding van de NS ook echt een betrouwbare aanbieding zou zijn.
Ik verwacht van de NS dat mijn schade vergoed wordt en dat ik NOOIT meer benaderd ga worden met aanbiedingen waar zo'n bedrijf aan vast zit.

Ik wil dat NS het bedrag betaalt dat ik buiten mijn belbundel moet betalen en dat ze dus contact met mij opnemen.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte Guns-van Haarlem,

Dank u wel voor uw reactie. Spijtig te lezen dat u bent ingegaan op een aanbieding die van NS afkomstig leek. Op onze website leest u meer over deze zogenaamde valse e-mails: http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html
    Op deze website ziet u welke soortgelijke e-mails in omloop zijn die aan willekeurige e-mailadressen worden verstuurd. Wij vinden het heel erg vervelend dat deze mails afkomstig lijken van NS. Wij vergoeden de extra belkosten echter niet. NS is hier niet voor verantwoordelijk. Dit spijt mij.

Ik vertrouw erop dat wij uw hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice
    Christina
    Deze ellende is begonnen met de aanbieding van 2 gratis dagkaarten. Inmiddels ben ik al 65 euro kwijt aan die premiumsmsdienst waarvan ik niet wist lid te worden als ik op de ns-aanbieding inging. Ik heb de sms-dienst opgezegd en hoop dat dat goed is gegaan. Ik wil gewoon die 65 euro van de ns terug. Want om dan nu 2 gratis dagkaarten aan te bieden, terwijl daar het probleem mee is begonnen, vind ik iets om heel boos van te worden. Ik wil geen gratis kaarten. Ik wil mijn geld terug!!!!!!
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte Guns-van Haarlem,

Ik begrijp uw reactie maar kan u nogmaals geen vergoeding bieden. Ik hoop dat het opzeggen van de sms-dienst goed is gegaan en dat er geen belkosten meer in rekening gebracht worden.

ND Klantenservice
    Christina
    Ik heb de vorige keer al aangegeven dat Ik geen 2 gratis dagkaarten wil hebben, maar dat ik de geleden schade vergoed wil zien.

Christina

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?