Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Aansluiting vanuit Maastricht naar Boskoop via Utrecht en Gouda

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96665
Gebruiker
Harm-Yun
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De sprinter naar Boskoop/ Alphen a/d Rijn sluit slecht aan op de trein vanuit Utrecht die je genoodzaakt bent te nemen in Utrecht wanneer je vanuit Maastricht reist. De IC komt om 18 en 48 aan, terwijl de sprinter vertrekt op 17 en 47. Hierdoor ben ik steeds genoodzaakt een halfuur te wachten.

De oplossing

De sprinter zou het beste 3 minuten langer wachten, zoals bij de aansluiting vanuit Boskoop naar Leiden wel het geval is. Een nieuwe oplossing voor de aansluiting Boskoop - Leiden zal dan gezocht moeten worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Zoet,Dank u wel voor uw signaal. Ik geef dit door. De reis naar Boskoop/ Alphen a/d Rijn wordt volgens de reisplanner weergegeven met een overstap in Gouda. Mogelijk kunt u hier gebruik van maken.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Harm-Yun
    Datum
    Bedankt voor uw afhandeling. Ik hoop dat bij het volgende schema voor de treinen de aansluiting beter is.
    Mvg,
    Harm-Yun Zoet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harm-Yun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen