Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Aansluiting vanuit Maastricht naar Boskoop via Utrecht en Gouda

Harm-Yun

De sprinter naar Boskoop/ Alphen a/d Rijn sluit slecht aan op de trein vanuit Utrecht die je genoodzaakt bent te nemen in Utrecht wanneer je vanuit Maastricht reist. De IC komt om 18 en 48 aan, terwijl de sprinter vertrekt op 17 en 47. Hierdoor ben ik steeds genoodzaakt een halfuur te wachten.

De sprinter zou het beste 3 minuten langer wachten, zoals bij de aansluiting vanuit Boskoop naar Leiden wel het geval is. Een nieuwe oplossing voor de aansluiting Boskoop - Leiden zal dan gezocht moeten worden.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Zoet,Dank u wel voor uw signaal. Ik geef dit door. De reis naar Boskoop/ Alphen a/d Rijn wordt volgens de reisplanner weergegeven met een overstap in Gouda. Mogelijk kunt u hier gebruik van maken.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
    Harm-Yun
    Bedankt voor uw afhandeling. Ik hoop dat bij het volgende schema voor de treinen de aansluiting beter is.
    Mvg,
    Harm-Yun Zoet

Harm-Yun

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?