Klacht Nederlandse Spoorwegen: abonnement niet binnen wel betaald

Klachtnummer
# 390594
Gebruiker
Joanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 x abonnement online gekocht van 149 euro. Op de site kon deze ingaan vanaf 17 september. Gister contact gehad met de NS. Zij verwijzen mij naar OV klantenservice. Vervolgens geven ze op een ongepast wijze aan dat dit meer verwerkingstijd nodig heeft. De NS geeft de mogelijkheid aan dat deze vanaf de 17e kan ingaan, daar betaal je ook voor. Nu hebben wij geen abonnement en moeten wij naast de 300 euro die wij al betaald hebben alsnog losse kaartjes kopen voor de kinderen. En ik moet maar tot vrijdag afwachten of het binnenkomt. Ik heb met beide klantenservice 4 x 12 minuten in de wacht gestaan om alleen maar te horen "ja wij kunnen er ook niets aan doen"

De oplossing

Ik wil dat ik geen losse kaartjes hoef te kopen en een passen oplossing bevestigd krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen