Klacht Nederlandse Spoorwegen: Abonnement wijziging NS lukt niet

Miranda1971

Mijn abonnement bij NS moest worden aangepast in maart. Keurig telefonisch geregeld, bevestigingsmail ontvangen met daarin de prijs. Echter vergeten (onbewust) om dit te activeren. Nu wil ik dit alsnog aanpassen, maar dit lukt echt helemaal niet. Ruim 1 uur aan de telefoon gezeten, toen verwezen naar het algemene nummer 0900-9292. Belachtelijk! Via de site is wel een nieuw abonnement af te sluiten, maar dat is ruim 20 euro duurder als in het bevestigingmailtje staat. Ik weet het nu niet meer....

Abonnement zoals in het mailtje van 14-2-2018 wordt bevestigd.

Miranda1971
    inmiddels is het abonnement gelukt, echter is de OV-chipkaart nu stuk. Elke dag een losse kaart kopen.... De enige die nog een soort van klantvriendelijk reageren is het twitterteam, verder is het niet veel klantvriendelijk van NS of OV-chipkaart. Inlevingsvermogen is er niet.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?