Klacht Nederlandse Spoorwegen: Abonnement wijziging NS lukt niet

Klachtnummer
# 298996
Gebruiker
Miranda1971
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn abonnement bij NS moest worden aangepast in maart. Keurig telefonisch geregeld, bevestigingsmail ontvangen met daarin de prijs. Echter vergeten (onbewust) om dit te activeren. Nu wil ik dit alsnog aanpassen, maar dit lukt echt helemaal niet. Ruim 1 uur aan de telefoon gezeten, toen verwezen naar het algemene nummer 0900-9292. Belachtelijk! Via de site is wel een nieuw abonnement af te sluiten, maar dat is ruim 20 euro duurder als in het bevestigingmailtje staat. Ik weet het nu niet meer....

De oplossing

Abonnement zoals in het mailtje van 14-2-2018 wordt bevestigd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Miranda1971
    Datum
    inmiddels is het abonnement gelukt, echter is de OV-chipkaart nu stuk. Elke dag een losse kaart kopen.... De enige die nog een soort van klantvriendelijk reageren is het twitterteam, verder is het niet veel klantvriendelijk van NS of OV-chipkaart. Inlevingsvermogen is er niet.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen