Klacht Nederlandse Spoorwegen: accomodatie op perron

j.k. Wigboldus

Om 't vliegveld Eindhoven te bereiken reisde ik per trein van Wychen naar Eindhoven
In Eindhoven moest ik om de uitgang te bereiken met m'n koffer een trap af. Toen ik een NS medewerker vroeg naar een lift kreeg ik als antwoord dat er wel een lift is maar die mag alleen maar bediend worden door iemand met een rode pet. Deze persoon was niet te vinden. Gelukkig was er een vriendelijke jonge man die me geholpen heeft. ( boven aan de trap stonden ook 2 dames waarvan 1 met krukken liep en de andere probeerde haar rolstoel naar beneden te krijgen) Is zo'n situatie nog van deze tijd? graag een oplossing!

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Wigboldus,Het spijt mij te lezen dat u hinder heeft ervaren bij het verlaten van het station Eindhoven. Mijn excuses hiervoor.De reden dat u naar een andere medewerker op het station verwezen werd, is omdat er een sleutel nodig is om gebruik te maken van de lift. Deze zijn in het bezit van de service medewekers. Wel vervelend dat er op het moment dat u van de lift gebruik wilde maken deze medewerker niet in de buurt was.Overigens zijn wij het met u eens dat deze manier van gebruik maken van de lift niet meer van deze tijd is. Helaas is het zo dat als deze liften voor iedereen toegankelijk zijn ze gebruikt worden voor zaken waar deze niet voor bedoeld zijn.Wel kan ik u laten weten dat eind van dit jaar begonnen wordt aan de renovatie van het station. Daarbij komen er ook nieuwe liften (waarschijnlijk geheel voorzien van glas) die door de reizigers direct gebruikt kunnen worden. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende ingelicht te hebben.Met vriendelijke groet,Ingrid van Omme
    NS klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?