Klacht Nederlandse Spoorwegen: airco deugt niet

Klachtnummer
# 73688
Gebruiker
Hermanpeek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De reis op 27 aug. 1e klas van Wezep naar Utrecht met een sprinter was en is ook de terugreis een ellende. De airco blaast koude lucht, ik heb een stijve nek en ben verkoudengeworden . Uw personeel zegt de apparatuur is geautomatiseerd, we kunnen er niets mee, niets is er regelbaar.
Beste NS het is een aanfluiting,
Doe er wat aan
Hoogactend,
H.w. Peek
De haere 2
8181 ZJ Heerde

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    De heer Peek heeft inmiddels via de Klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen een antwoord ontvangen op zijn klacht.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen