Klacht Nederlandse Spoorwegen: Alweer geen trein

Klachtnummer
# 153519
Gebruiker
Olaf
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik sta voor niks te wachten op station sloterdijk op de trein.
Deze rijdt normaal om 06:10 richting Amersfoort-Vathorst.
Vervolgens rijdt de trein wel vanaf Amsterdam-Centraal, om 06:21.
Deze mis ik net, omdat ik niet eerder op Centraal aankom.
Op station Sloterdijk word er niks omgeroepen, dus sta ik voor niks te wachten.
Dit is alweer de 2de klacht en het gaat vaker mis op dit tijdstip.

Gewenste oplossing

Dat de trein gewoon stopt op station Amsterdam Sloterdijk
Dat er tijdig een oproep komt....ik was ruim op tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Belle,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt mij te lezen dat deze trein bij herhaling niet rijdt en dat u hier niet over geïnformeerd wordt door de omroep op het station. Mijn excuses hiervoor.
    Uw klachten heb ik ter verbetering doorgegeven. Hier volgt geen persoonlijke terugkoppeling op. Nogmaals dank voor uw moeite om NS te informeren.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Olaf
    Datum
    Ik weet nog steeds niet waarom de trein niet stopt.
    Er word niet gezegd wat er in de toekomst aan gedaan word.
    De trein hoort gewoon volgens dienstregeling te rijden en niet een station overslaan.
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Belle,

    Dank u voor uw reactie. Ik ben het met u eens dat de treinen volgens dienstregeling moeten rijden. Ik kan u helaas niet informeren waarom dit niet het geval is geweest in de door u genoemde situatie. Dit spijt mij. Ik vertrouw erop dat u niet nogmaals ervaart dat deze trein het station passeert zonder te stoppen.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen