Klacht Nederlandse Spoorwegen: App werkte niet en late mail gehad

Klachtnummer
# 457178
Gebruiker
Anais95
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vanmorgen rond 7:40 een treinkaartje online gekocht van Oudenbosch naar Roosendaal voor €4,80. Maar in de app kreeg ik niks te zien en in mijn mail ook niet. Later heb ik een 2e kaartje gekocht weer online maar er kwam nog niks waardoor ik bijna een boete kreeg maar gelukkig snapte ze het wel. Mijn 2kaartjes zijn pas rond 9uur in de mail gekomen en dat is best laat want meestal komen ze na 10 min ongeveer in de mail of app.
Nu is mijn vraag of ik 1 kaartje van €4,80 teruggestord kan krijgen.

Groet,
Anaïs Bonalair

De oplossing

Geld terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen