Klacht Nederlandse Spoorwegen: Arrogante NS heeft lak aan gedupeerde klanten en betaald na 2,5 maand nog niet terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252489
Gebruiker
A. Terlouw
Datum
1 reactie

Details

De klacht


op 31-10 wilde ik van Zevenaar naar Schiphol en de dag daarna weer terug naar Zevenaar. Ik wilde de reis maken per spoor. Helaas door een ongeluk op het spoor op het traject reden er geen treinen. Ik ben toen snel in de auto gestapt om tijdens de vroege spits maar net op tijd te kunnen vliegen.

Na mijn terugkeer in Nederland heb ik de heen en terugreis terug geclaimd.

Op 6 november kreeg ik een mail van NS dat ze niet binnen 5 werkdagen konden reageren. Maar ook tot nu toe heb ik mijn geld nog niet terug gekregen of iets verder gehoord.

2 belletjes met de "klantendienst" van de NS maken me alleen maar boos. ik moest maar gewoon wachten ze hadden een achterstand. Ik wilde hier geen genoegen mee nemen en vroeg om inhoudelijke behandeling van mijn dossier. dat was onmogelijk, ook kon ik mijn klacht niet kwijt bij een hogere geplaatste.

De manier waarop NS met deze zaak omgaat is zeer klantonvriendelijk. De telefonistes zijn niet empatisch hebben geen boodschap aan de problemen van klanten.

Als de NS een achterstand heeft het beantwoorden van klanten, is een kwestie van prioriteiten stellen. De klant is dus geen prioriteit bij de NS.

Uiteindelijk betaal ik te voren €65 voor een niet geleverde dienst, en ik wil dat geld gewoon terug, wat is daar nu zo moeilijk aan.

De oplossing

1 - De NS dient mij per omgaande de 2 ongebruikte tickets te vergoeden.
2 - ik wil excuses voor de te lang uitblijvende positieve reactie
3 - ik wil excuses voor de volstrekt ontoereikende afpoeiermanier van beide telefonistes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    A. Terlouw
    Datum
    prioriteiten van NS liggen niet bij klanten klaarblijkelijk, geen reactie op mijn klacht tot nu

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Terlouw
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?