Klacht Nederlandse Spoorwegen: Beëindigen abonnement

Klachtnummer
# 485710
Gebruiker
gdeb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hierbij dien in een klacht in wegens de verwarrende communicatie rondom het wijzigen van een abonnement.

Na het wijzigen van mijn abonnement kreeg ik een e-mail waarin staat vermeld dat ik vóór een bepaalde tijd langs een automaat moet gaan om de wijziging te activeren. Nu is voor mij de vraag wanneer ik precies langs een automaat ben geweest, maar op het scherm van de automaat kreeg ik de melding dat mijn Flex abonnement was ingegaan. Ik ging ervan uit dat alles geregeld is en mijn abonnement gewijzigd zou zijn. Helaas is er achteraf nog 2x een bedrag van 246 euro afgeschreven. Ik vind het een vreemde zaak dat na activatie blijkbaar mijn abonnement niet is stopgezet, maar dat ik een tweede abonnementen erbij heb gekregen.

De communicatie rondom het wijzigingen vind ik niet netjes. Mocht ik te laat zijn geweest, dan weet ik niet welke consequenties dit voor mij had. Mocht ik te laat zijn geweest, dan had ik hierover wel een bericht willen ontvangen en niet dat mijn abonnement geactiveerd is. Dit vind ik erg verwarrend! Daarnaast wekt de titel van de e-mail ook nog eens alsof alles geregeld is: “Bevestiging overstappen naar NS Flex”. Hopelijk wordt er iets aan de communicatie rondom dit onderwerp gedaan. Jammer genoeg een mooi bedrag kwijt aan deze situatie.

De oplossing

Een betere communicatie en het liefst ook een vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen