Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Belofte om coulance toe te passen niet nagekomen
Details
Klacht
Op 2-2 had ik 1,5 uur vertraging. Ik kon niet via mijnns het reisgeld terugvragen. Ik belde de klantenservice. De medewerkster zei dat ik binnen 3 maanden had moeten claimen. Ze zei ook dat ik een papieren formulier kon insturen en dat men dan coulance zou toepassen. Ik stuurde het formulier in en kreeg het terug omdat ik een fout gemaakt zou hebben. Ik stuurde het nogmaals in en kreeg een brief dat ik te laat was. Ik belde weer de klantenservice en legde de situatie uit. Men beloofde er opnieuw naar te kijken. Ik kreeg weer een brief met een afwijzing omdat ik te laat was. Op mijn argument dat coulance was beloofd, werd niet ingegaan.Ik snap dat NS termijnen toepast, maar voel mij gepiepeld omdat zij wel coulance beloven, mij het formulier opnieuw laten invullen, en dan uiteindelijk geen coulance geven, en mijn herinnering aan hun belofte negeren. Wrang is dat de vertraging opliep doordat een stoptrein onterecht eerder weg mocht, en dat ik hierdoor een avondje bioscoop misliep.
Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat NS hun belofte nakomt om coulance toe te passen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.