Klacht Nederlandse Spoorwegen: Betere geluidinstallatie in de treinen en meer personeel op de stations en platvormen

Adrie

Door een storing bij NS konden wij op 16 juli niet volgens de dienstregeling van Maastricht naar Leiden reizen.Halverwege onverstaanbare meldingen over de intercom.De geluidsinstallatie is zo slecht inde treinen ( behalve de sprinter) In amsterdam zuid uit de trein en inlichtingen opgevraagd.zij verwees ons naar Hoofddorp te reizen waar bussen klaar staan om ons naar leiden te vervoeren.Op het busplatvorm geen bus maar ook niemand van de NS aanwezig om informatie te verstrekken. Na 3 kwartier eindelijk een bus die ons verder vervoerde.
Verzoek is: betere geluids installatie in de trein en meer personeel op de perrons en platvorms.om inlichtiging te verstrekken.

Meer info bij calamiteiten en betere geluidinstallaties.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?