Klacht Nederlandse Spoorwegen: Betere info over betalingsmogelijkheden Icd toeslag treinen met voordeelurenkaart.

henricusgoos@yahoo.com

Geen duidelijke informatie over hoe het betalen van extra toeslag Icd toeslag bij treinen. Ik heb voordeelurenkaart bij de balie in Amstel verkopen ze me een kaartje voor 2,40 en op Amsterdam Centraal staat op perron 15 een automaat met onduidelijke info en daar kun je gewoon je voordeelurenkaart insteken en je betaald dan 1,40 euro, bij terugkoppeling later op de dag weet de NS medewerker bij de balie op Amstel niets over dat verschil in prijs, en wil ook niet meer informatie nagaan.

Deze service verbeteren, betere uitleg door medewerkers, en op internet bij de ns site. In ons geval moesten we die trein met toeslag nemen omdat er geen treinen naar Delft waren vanuit Amsterdam zonder die trein naar Rotterdam CS toeslagtreinen.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?