Klacht Nederlandse Spoorwegen: Betere info over betalingsmogelijkheden Icd toeslag treinen met voordeelurenkaart.

Klachtnummer
# 360052
Gebruiker
henricusgoos@yahoo.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen duidelijke informatie over hoe het betalen van extra toeslag Icd toeslag bij treinen. Ik heb voordeelurenkaart bij de balie in Amstel verkopen ze me een kaartje voor 2,40 en op Amsterdam Centraal staat op perron 15 een automaat met onduidelijke info en daar kun je gewoon je voordeelurenkaart insteken en je betaald dan 1,40 euro, bij terugkoppeling later op de dag weet de NS medewerker bij de balie op Amstel niets over dat verschil in prijs, en wil ook niet meer informatie nagaan.

De oplossing

Deze service verbeteren, betere uitleg door medewerkers, en op internet bij de ns site. In ons geval moesten we die trein met toeslag nemen omdat er geen treinen naar Delft waren vanuit Amsterdam zonder die trein naar Rotterdam CS toeslagtreinen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen