Klacht Nederlandse Spoorwegen: bureacratie 1e klas

Klachtnummer
# 600388
Gebruiker
Paul
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben NS business cards.

Na wijziging eenmanszaak naar BV kan het contract niet worden omgezet en gaat het gedeactiveerd worden. We moeten een nieuw contract met nieuwe passen aanmaken.

We kunnen vervolgens geen nieuw account aanmaken, want het mail adres is al bekend.

Gewenste oplossing

Meedenken en een contract omzetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen