Klacht Nederlandse Spoorwegen: Claim indienen werkt niet

Klachtnummer
# 367596
Gebruiker
F.J. Havinga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Donderdag 23 mei 2019 om10:05 zat ik een defecte trein (intercity) van Rotterdam CS naar Utrecht CS. Na lang wachten reden we terug naar Rotterdam CS. Dat is tegenwoordig heel normaal bij de NS dus daar klaag ik niet over. Vervolgens probeer ik op 25 mei 2019 een claim in te dienen, krijg ik de volgende melding: Het systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u een claim kunt indienen. Probeer het later nog eens. Normaal gesproken dien je een claim en wordt deze op een later tijdstip beoordeeld aangezien het altijd een paar weken duurt voordat je een zinnige reactie terug krijgt van de NS. Dus ik weet niet of jullie het systeem hebben aangepast om het nog onaantrekkelijker te maken om een claim in te dienen...

De oplossing

Ik wil op een normale manier een claim kunnen indienen en mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties