Klacht Nederlandse Spoorwegen: Dagje leeuwarden voor niks betaald.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 59278
Gebruiker
niek
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste medewerkers van de NS,
Vorig jaar december heb ik met een vriend van mij tickets besteld voor een dagje Serious Request in Leeuwarden. Na het bestellen kwamen wij erachter dat we op 1 dag na de verkeerde datum hadden ingevoerd. We hebben geprobeerd de datum nog te veranderen, maar dat bleek niet mogelijk te zijn. De volgende dag hebben wij de helpdesk van de NS gebeld en kregen op zeer ongepaste wijze te horen dat ze geen ticket konden ruilen voor ons. Wij waren de dag van de tickets allebei verhinderd en konden niks doen met de tickets. Aangezien wij 15 jaar zijn en geen groot budget kunnen besteden, hebben we ons zuur verdiende geld voor niks uitgegeven. Wij vinden het zeer teleurstellend dat de NS helemaal NIKS voor ons kon betekenen, en zo met jeugdige klanten omgaat. We hebben tot op heden geen goede vergoeding kunnen krijgen. Aangezien we volgend jaar weer gaan hopen wij op een goede oplossing van u.

Met vriendelijke groeten,
Niek & Bas (15 jaar)

De oplossing

Wij zouden graag nieuwe kaartjes willen voor volgend jaar of een vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste Niek en Bas,Ik ben bang dat wij in deze kwestie niets meer voor jullie kunnen betekenen. Bij het aanschaffen van een e-ticket zal men zelf de correcte gegevens in moeten vullen. Ik kan slechts adviseren om bij toekomstige bestellingen goed te controleren welke gegevens worden ingevuld.Ik hoop jullie zo goed mogelijk te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    niek
    Datum
    Teleurstellend
  3. Auteur
    niek
    Datum
    Bij deze hebben wij nog geen oplossing en geef ik dus een negatieve score. Tuurlijk is het belangrijk dat je goed oplet tijden het betalen van de tickets, maar ieder mens maakt fouten.
    Ik vind het dan ook niet terecht dat wij dubbel betaald hebben voor een reisje naar Leeuwarden en de NS geen begrip of vergoeding geeft hiervoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
niek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?