Klacht Nederlandse Spoorwegen: Dagje Spoordeel zon en strand Scheveningen

Klachtnummer
# 29979
Gebruiker
Kay
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 6 juni om 21:56uur geboekt via Spoordeelwinkel
€46,00 betaald, niets voor gekregen, door computerstoring niet uit te printen.
7 juni om 08.00uur gebeld met NS, konden niets meer doen!!!advies: melden bij spoordeelwinkel
7 juni 09.00 gebeld met Spoordeelwinkel konden niets doen helaas, moet echt bij de NS zijn.
7 juni Gebeld met de NS, advies: schriftelijk melden.
Schriftelijk gemeld bij NS
21 juni Antwoord NS: A Paulus helaas.....etc etc wij hebben uw brief doorgestuurd naar Spoordeelwinkel.
21 juni Spoordeelwinkel gebeld: Robin de Bakker:Nee dit hoort echt bij de NS thuis.
Vakantie tm 4juli
27 juni Brief NS G.Voortman: Helaas.......
4 juli gebeld met de NS vervelend gesprek, iedereen kan wel gaan bellen.....voelde me een fraudeur na boosheid van mij beloofd NS 2 "uit coulance" kaarten te sturen voor een dagje treinen binnen 3 werkdagen heeft u ze.
Tot vandaag niets meer gehoord.

De oplossing

Die kaarten hoef ik niet meer!
Ik wil mijn geld terug, al moet ik het komen halen in Utrecht.

Copiebrieven heb ik al verstuurd naar mijn rechtsbijstand verzekering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste mevrouw Schuurmans van Alphen,Het spijt mij dat dat aankoop van uw kaartjes met de nodige problemen gepaard is gegaan. Aan onze brief van 27 juni kan ik helaas niets toevoegen. Wel zal ik alsnog de treinkaartjes toesturen welke u zijn toegezegd. Deze vallen binnen enkele dagen bij u in de bus. Ik hoop u hiermee zo goed mogelijk te hebben geïnformeerd.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    Kay
    Datum
    Heb 2 dagkaarten ontvangen, dit is natuurlijk niet hetgeen ik besteld had. De kaarten vertegenwoordigen een waarde van €34,00( 2dagkaarten a €17,00 bij AH deze week in de folder)
    terwijl ik €46 betaald heb(kwijt ben) daar komen dan ook nog de telefoon kosten bij van totaal 74 belminuten a €0,10 die ik op mijn telefoonrekening krijg.Totaal €53,40
    Voor mij voorlopig geen spootdeel meer.
    Ik geef deze kaarten wel weg want ik wil voorlopig geen NS meer zien.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen