Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Dagkaart vergeten door sterfgeval

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30793
Gebruiker
ACK
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik het volgende bij u onder de aandacht brengen. In het weekend van 20 op 21 juli 2013 heb ik met een vriendin gebruik gemaakt van een hotelarrangement incl. dagkaart NS voor 2 personen. Helaas kreeg mijn vriendin te horen dat haar opa op sterven lag, waardoor wij genoodzaakt waren z.s.m. de trein naar huis te pakken. Bij het verlaten van het hotel waren wij in de haast onze dagkaarten NS vergeten, wat wij direct hebben gemeld bij de conductrice (incl. vertoon van e-mail met bevestiging aankoop NS Reizigers) en de rede van onze haast. Helaas werden wij niet serieus genomen en misten de trein omdat wij nergens konden printen. Door hulp van een empathische conducteur konden wij meereizen tot Rotterdam; i.v.m. een defecte trein tussen Rotterdam en Delft reed de trein niet verder. Op Rotterdam CS kon de dagkaart niet worden geprint bij Ticket & Service i.v.m. 'verouderde browser', werden weer niet geloofd bij uitleg situatie, aldus treinticket gekocht.

De oplossing

Gezien mijn hierboven omschreven situatie, verzoek ik u vriendelijk de kosten voor de treinticket (enkele reis/tweede klas Rotterdam CS - Amsterdam CS á €14,00) aan mij te doen toekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste mevrouw Keuning, Het spijt mij zeer dat uw weekend aanmerkelijk anders is verlopen dan gepland. Ik wens uw vriendin en de rest van de familie heel veel sterkte toe. Een verzoek om terugbetaling van kosten kunt u schriftelijk indienen met bijvoegen van alle bewijsstukken, een toelichting en een rekeningnummer.
    U kunt schrijven naar het volgende adres:NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtNa ontvangst zullen wij de brief zo snel mogelijk beantwoorden.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    ACK
    Datum
    Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw snelle reactie en voor uw medeleven.
    De bewijsstukken zal ik u z.s.m. doen toekomen op genoemd adres.Met vriendelijke groet
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Wij wachten de reactie van de klant af.
  4. Auteur
    ACK
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Donderdag 1 augustus 2013 heb ik de bewijsstukken met een begeleidend schrijven naar het door u opgegeven adres gestuurd. Helaas heb ik tot op heden geen antwoord ontvangen.
    Is mijn verzoek bij de NS ontvangen en in behandeling genomen?
    Hopende spoedig van u te horen.Met vriendelijke groet
  5. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste mevrouw Keuning,Uw verzoek om terugbetaling is eerder deze week afgehandeld. De brief waarin een vergoeding wordt toegezegd zal deze week bij u in de bus vallen. Vriendelijke groet,Klantenservice NS
  6. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Wij hebben de klant al een bericht verstuurd.
  7. Auteur
    ACK
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Zoals door u gemeld heb ik een brief ontvangen van de NS met de mededeling dat ik de kosten van de treinticket vergoed krijg, daarbij is het bedrag reeds bijgeschreven op mijn bankrekening.
    Hartelijk dank voor deze tegemoetkoming en snelle afhandeling!Met vriendelijke groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ACK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen