Klacht Nederlandse Spoorwegen: Dal Voordeel abonnement van OV-chipkaart afgehaald

henkvanramshorst

Ik heb bij de NS een Dal Voordeel abonnement. Recentelijk heb ik automatisch opladen ingesteld. Daarvoor moest ik naar een oplaadpunt om mijn OV-chipkaart te koppelen o.i.d. De automaat gaf aan dat er twee bestellingen klaar stonden, die heb ik opgehaald en dat was op 28 februari 2014. De naam van die bestellingen was iets met DEACT (deactiveren?).
Op 2 maart 2014 wilde ik met de NS reizen en toen ontdekte ik dat mijn Dal Voordeel abonnement was verdwenen van mijn OV-chipkaart. Ik heb een vermoeden waar het ergens fout is gegaan: In september 2013 was mijn abonnement verlengd en daarbij was een tweede Dal Voordeel abonnement aangevraagd. In oktober 2013 is dat probleem verholpen. Ik vermoed dat daarbij het Dal Voordeel abonnement dat op mijn OV-chipkaart stond is geannuleerd.

Kan het Dal Voordeel abonnement weer op mijn OV-chipkaart worden gezet?

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer van Ramshorst,Om zo zorgvuldig mogelijk om te gaan informeer ik u rechtstreeks via uw eigen mailadres. Het is mij helaas niet gelukt om u telefonisch te bereiken. Vandaar deze handelwijze.Vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?