Klacht Nederlandse Spoorwegen: dal vrij dagkaart

willems

ALSTUBLIEFT !!! Een dagje met de trein gekocht bij de Blokker voor 15,50 euro door heel Nederland voor onze dochter van 16 jaar.
Zij gaat met haar vriend met de trein naar Friesland voor een bezoekje , krijgt bij de overstap in Zwolle een BEKEURING VAN 48 euro omdat ze niet heeft gestempeld !
Op de kaart staat MAAK KANS OP EEN NS CADEAUBON!
IK als ouder vind dit belachelijk en niet in verhouding staan, ze word beticht van zwart rijden. De suggestie van een dagkaart die vol met voorwaarden en kleine letters zit is geen aanbieding maar een listige truc om consumenten er in te laten lopen.
Het ene station elektronisch in checken en volgende station afstempelen !
De controleur weet dat het een dag kaart is en kan de activering lezen, blijkbaar geen fatsoenlijke instelling om de de motivatie en uitleg serieus te nemen en wil scoren voor de NS om zwartrijden aan te pakken. CHAPEAU NS. GA ZO DOOR.

ongedaan maken bekeuring

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer/mevrouw Willems,Het is vervelend dat de reis van uw dochter is verlopen zoals u beschrijft. Helaas bevat uw mailbericht onvoldoende gegevens om de kwestie verder uit te zoeken. Ik verzoek u vriendelijk om ons rechtstreeks te benaderen met alle benodigde informatie zodat wij kunnen bekijken wat wij voor u kunnen betekenen. Daarbij is het kenmerk van het kaartje wat mijn collega heeft uitgeschreven van belang. Ook ontvangen wij graag het Blokker-kaartje en een toelichting. U kunt schrijven naar het volgende adres:NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtZodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij deze zo snel mogelijk in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?