Klacht Nederlandse Spoorwegen: de keuzedagen voor vrij reizen bij ns

peter

2 ideetjes:
1 de keuzedagen voor vrij reizen wordt nu snel vergeten omdat je gewend bent om meteen in te checken
nu wordt je gedwongen toch weer eerst naar die automaat te gaan (vroeger had je afstempel kaartjes) en dat haalt "de vaart" er weer uit (maar wordt dus ook vaak vergeten) daarom: laat de NS de keuzedagen automatisch afboeken voor de langste reis in de bepaalde periode
als je niet gereisd hebt in die periode: vul het saldo dan automatisch aan, er is immers WEL voor betaald
DAT zou nou eens klant-vriendelijk zijn! Het moet ook makkelijk kunnen met al die automatisering

groet

Peter Harm van Emden

zie boven

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer van Emden,Allereerst hartelijk dank voor uw suggestie. Het is altijd prettig als reizigers meedenken over verbeteringen ten aanzien van onze dienstverlening.Ik wil in deze geen verkeerde verwachtingen wekken. De techniek is nog niet zo ver dat uw suggestie doorgevoerd kan worden. Vooralsnog moet ik u dan ook adviseren te reizen zoals in de instructie die hoort bij de keuzedagen staat vermeld. Ik wens u hele prettige treinreizen toe.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    peter
    De techniek is tot veel in staat, het gaat erom of u deze suggestie serieus neemt en er werk van gaat maken.
    Is dat het geval?
    In dit verband is de mening van uw directeur Huges opmerkelijk zie oa: http://www.nu.nl/geldzaken/3883019/ns-topman-vindt-betaling-ov-chipkaart-ouderwets.html
    hij wil dat het betalen veel makkelijker gaat
    mijn suggestie past daar naadloos in want waarom moet je reizigers opzadelen met allerlei handelingen, die in wezen niet nodig zijn? Dat is ouderwets!
    Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer van Emden,Wij zullen altijd blijven bekijken waar verbeteringen mogelijk zijn. Daarbij zijn ook de andere vervoerbedrijven betrokken. Als zich wijzigingen voordoen dan zullen wij dat onze reizigers laten weten. Nogmaals onze dank voor het meedenken hierin.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?