Klacht Nederlandse Spoorwegen: De trein ging te vroeg weg.

Klachtnummer
# 422359
Gebruiker
Aardbei90
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn trein van Utrecht Overvecht naar Utrecht centraal donderdag 06/02/2020 van 10:14 uur vertrok al om 10:12 waardoor ik hem voor mijn neus weg zag rijden. Hierdoor heb ik mijn overstap gemist waardoor ik 35 minuten te laat was voor mijn college.

De oplossing

Ik wil dat het gesprek wordt aangegaan met de conducteur aanwezig op die trein.
Daarnaast wil ik ook dat dit voortaan niet meer gebeurt, want dit is niet de eerste dat dit gebeurt en ik moet er wel op kunnen vertrouwen dat ik mijn trein haal. Een trein die te laat komt is iets waar vaak niets aan gedaan kan worden maar deze ging gewoon letterlijk 2 minuten te vroeg weg en dat vind ik ontoelaatbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen