Klacht Nederlandse Spoorwegen: de trein is niet gekomen terwijl het op het gele bord wel is vermeld

Klachtnummer
# 101209
Gebruiker
fredi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een treinkaartje besteld voor thuisreis om 12.40 met sprinter maar tein is niet komen opdagen.
Vertrek schiphol naar lelystad
De avond van algelopen dinsdag .
dus kaartje van 12.50 weggegooid geld .
Snel iemand opbellen voor opgehaald te worden

De oplossing

Teruggave geld van kaartje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Roele,U geeft aan dat u vanwege uitval van een trein op 10 maart 2015 geen gebruik heeft gemaakt van uw vervoerbewijs. Dat is vervelend.Wij hebben de reisgegevens nagekeken. Er is rond 12.40 uur inderdaad een Intercity uitgevallen. De volgende Intercity is echter 15 minuten later vertrokken.Ik verzoek u dan ook om dit nader toe te lichten. Daarnaast kan ik zonder gegevens over uw vervoerbewijs, uw verzoek niet in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen