Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Deactiveren abonnement werkt niet

lenyklachtns

Omdat we steeds minder reizen besluiten we de voodeelurenabonnementen op te zeggen. Ik stuur hiertoe 2 opzegbrieven voor mij en mijn partner in 1 envellop naar de ns. Mijn abonnement wordt per kerende post beeindigd, waarna ik de kaart deactiveer op het station. Omtrent het abonnement van mijn partner horen we niets. Ik stuur een rappel, verwijzend naar de eerdere opzegging. En jawel er komt een opzegbevestiging maar wel met een lagere restitutie. We gaan naar het station en deactiveren de kaart. Geen restitutie. Na verloop van enkele weken is er geen restitutie. Weer gaan we naar het station om te kijken of de kaart gedeactiveerd is. Het abonnement is in grijs gearceerd met een vink en laat zich niet bewerken. Naar onze mening dus gedeactiveerd. Weer sturen we een rappel. Het antwoord van de NS u heeft niet gedeactiveerd, weer naar station. Abonnement grijs en niet te bewerken, dus deactiveren is al gedaan of onmogelijk in het systeem. Weer een brief naar de NS.

Gewoon mijn wettelijke restitutie

lenyklachtns
    Per heden bericht ontvangen dat het abonnement per 28/8 per direct beeindigd is. Wel uiteraard is er nu minder restitutie, want het zou om een latere datum gaan. Vreemd is echter dat er nu geen sprake is van deactiveren van de kaart en er simpelweg niet op wordt ingegaan dat er driemaal tevergeefs is gedeactiveerd ruim voor de juiste afmeld datum. OPLICHTERS ZIJN HET DIE HUN EIGEN FALENDE SYSTEEM AFWENTELEN OP DE KLANT.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Amersfoort-v.d. Kleij,Uw klacht zullen wij intern uitzoeken. Via gescheiden post wordt u hierover binnen enkele weken geïnformeerd. Ik bedank u alvast voor uw geduld hierin.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    lenyklachtns
    De beloofde reactie heeft zeker net als de treinen blaadjes op de rails. na stopzetting op 28/8, die nu blijkbaar zonder deactiveren kan is er heden 18/9 nog niets vernomen. ik schaam me ooit bij dit bedrijf gewerkt te hebben. mijn redenwn tot vertrek zijn na 30 jaar nog niet verbeterd.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Amersfoort-v.d. Kleij,Daags na het sturen van uw bericht bent u door ons geïnformeerd. Ik hoop dat onze reactie u tevreden heeft gesteld.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    lenyklachtns
    De klacht is inmiddels middels een schriftelijke toezegging financieel afgewerkt. Wat blijft is een vieze smaak in de mond omtrent dit bedrijf. Waarom zijn er drie brieven en een internetforum nodig om eigen fouten te erkennen. Een opeenstapeling van fouten nu afdoen met "er is iets mis gegaan" zal nooit tot een afdoende bevrediging van de klager leiden. Ik ga weer met de auto en gelet mijn ervaringen zullen velen mijn voorbeeld volgen. Ik ben er klaar mee.

lenyklachtns

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?