Klacht Nederlandse Spoorwegen: Dubbelop reiskosten door fout NS

Klachtnummer
# 310689
Gebruiker
Gepu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn aangevraagde maandkaart is niet geleverd, waardoor ik noodgedwongen dure dagretourtjes moet kopen. De maandkaart is meteen bij de aanvraag betaald. Na een telefoontje bleek de aanvraag niet ontvangen te zijn, terwijl ik per mail zelfs een bevestiging heb ontvangen. De NS zou contact met mij opnemen, maar verzuimt dit.

De oplossing

A. Ik wil mijn maandkaart zo snel mogelijk ontvangen. Dubbelop reiskosten maken is onbetaalbaar!
B. De dagkaarten die ik na ingangsdatum van mijn maandkaart wil ik vergoed krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?