Klacht Nederlandse Spoorwegen: E-ticket betaald en besteld NIET ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 36050
Gebruiker
Frenske
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Dagje uit Amsterdam ism NS en Volkskrant geboekt en besteld op 22 september 2013 om 12.55 uur, order 3198812 - 15207790 via Spoordeelwinkel.
Het ticket voor de lunch in Amsterdam is ontvangen, het reisticket retour Roermond naar Amsterdam is NIET ontvangen.
De reis is op 5 oktober 2013, heb al de hele afgelopen week gebeld met klantenservice.
De reacties varieren van "het is in behandeling" tot wij sturen u het ticket per e-mail toe.
Er gebeurt echter niets en is het nou zo moeilijk om dit ticket te mailen naar mijn mailadres, wat bij NS bekend is.
Het bedrag van 20 euro is via I deal afgeschreven en nou mag ik toch mijn ticket wel ontvangen?
Bij het slot wordt bevestigd dat de tickets naar het e-mailadres worden verstuurd.
Hoe kan dit dan?

De oplossing

Graag toezending per omgaande retourticket Roermond-Amsterdam, voor 5 oktober 2013

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Leppers,Met dit bericht reageer ik op uw klacht van 27 september 2013 die u naar Klachtenkompas heeft opgestuurd. Uw klacht heeft betrekking op een gekocht e-ticket van Roermond naar Amsterdam.U dient contact op te nemen met de Spoordeelwinkel. Heeft u dit inmiddels gedaan? Ik kan uit uw e-mail niet achterhalen met welke Klantenservice u gebeld heeft en of u het e-ticket alsnog ontvangen heeft. Wilt u dat uw klacht snel wordt afgehandeld, dan adviseer ik u direct met de Spoordeelwinkel contact op te nemen. Deze site is niet van de Spoordeelwinkel, noch heeft de Spoordeelwinkel inzage in deze site.Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
  2. Auteur
    Frenske
    Datum
    Ik heb gemaild naar info@spoordeelwinkel.nl en zij verwijzen mij terug naar NS, zij hebben deze mail van mij ook aan klantenservice doorgemaild. (Van het kastje naar de muur dus???)
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Leppers,Dank u voor uw bericht van 30 september 2013, in reactie op mijn verzoek van eveneens 30 september.Kunt u de e-mail van de Spoordeelwinkel naar ons toesturen via onze website, samen met een bestelbewijs en een bewijs van de betaalde kosten.Ik wacht uw bericht af.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
  4. Auteur
    Frenske
    Datum
    Uiteindelijk heeft klantenservice NS de klacht van Spoorwegwin-kel ontvangen en bericht mij de oorzaak, biedt mij achteraf ver-goeding aan tegen gemaakte kosten, en stuurt mij voor het onge-mak twee dagkaarten toe. De klachtafhandeling heeft te lang ge-duurd en het verwijzen naar elkaar, Spoordeelwinkel naar NS en NS naar Spoordeelwinkel is niet echt efficient. Leerhiervan! Totale score: een vijf, onvoldoende.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frenske
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen