Klacht Nederlandse Spoorwegen: e-ticket kan niet geprint worden door storing van de NS-pagina.

Klachtnummer
# 340662
Gebruiker
#niek68#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag heb ik een treinkaartje besteld voor € 19,00.
Ik wil mijn e- ticket graag uitprinten vóór morgen, 28 december 2018, maar de website geeft aan niet beschikbaar te zijn voor een onbepaalde tijd.

Dit is uitermate vervelend, ik ben namelijk € 19,00 kwijt en morgen mag ik de volle prijs moet betalen om naar Den Haag te reizen: € 51,37

Hoe gaat u, de NS, dit oplossen? Ik zou graag zo spoedig mogelijk, liefst morgen vóór 10:00 uur, een antwoord van u ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Nicole Zautsen

De oplossing

Restitutie van € 19,00.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen