Klacht Nederlandse Spoorwegen: Eerlijkere verdeling van de door de NS buiten de Randstad ingezette schroot treinen

Klachtnummer
# 250686
Gebruiker
Hannibal
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Ik wacht alweer bijna een maand op een reactie op
onderstaande mail van 25 november 2016 (!!). Omdat het druk was kon een reactie
kon nog wel even duren. Maar klanten bijna een maand laten wachten op een
reactie, is dat normaal bij jullie???

En waarmee hebben jullie het eigenlijk druk. Alle klachten
alleen maar doorgeven aan de verantwoordelijken is toch niet zoveel werk?

De manier waarop jullie voor de zoveelste keer onbeschoft
geen antwoord geven aan klanten bevestigt mijn mening over de NS
ondubbelzinnig. Lui, totaal niet geïnteresseerd in klanten, arrogant, irritant,
discriminerend en tot op het bot beledigend.

De oplossing

Eerlijkere verdeling van de door de NS buiten de Randstad ingezette schroot treinen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen