Klacht Nederlandse Spoorwegen: elke dag een vieze trein

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 97656
Gebruiker
dikkedikkie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste NS,

Ik reis elke dag van Zwolle naar Dieren en vuce versa.
Het valt me op dat elke ochten(ik neem de trein van 7.19) de treinen erg vies zijn.
Vooral op maandag is het rampzalig. De vloer plakt helemaal en je kan overal het eten van het weekend zien liggen (patat etc). In deze trein is er niet de mogelijkheid je spullen boven in een rek op te bergen dus dat maakt het extra zuur.

Ik heb de conducteur al eens gevraagd hoe dit kan. Deze schaamt zich ervoor en wist me geen antwoord te geven behalve dat de conducteur van dit traject hier ook al over klagen.

Graag zou ik zien dat er op zijn minst op maandag met een schone trein worrt gereden. Ik betaal 500 euro voor mijn trajectkaart per maand. Dan mag je (ook al is het tweede klasse) toch op zijn minst een schone trein verwachten

De oplossing

Graag zou ik zien dat er op zijn minst op maandag met een schone trein worrt gereden. Ik betaal 500 euro voor mijn trajectkaart per maand. Dan mag je (ook al is het tweede klasse) toch op zijn minst een schone trein verwachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Schonewille,Het spijt mij dat u regelmatig reist in een vervuilde trein. Ik begrijp hoe vervelend dit voor u is. Mijn excuses hiervoor. Onze treinen worden dagelijks gereinigd. In een filmpje wordt uitleg gegeven over het schoonmaken van onze treinen www.youtube.com/watch?v=AUOdU4Uf94M. Als een trein heel erg vies is kan dat het beste direct bij de conducteur worden gemeld. Deze kan de trein aanmelden voor een spoedreiniging. Uw klacht heb ik genoteerd en doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.
    Ik hoop u hiermee te hebben ingelicht en wens u verder prettige treinreizen toe. Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    dikkedikkie
    Datum
    Beste NS,
    zoals ik al had geschreven had ik dit al gemeld aan de conducteur en u omt met het zelfde voorstel. Ik hoef geen promo filmpjes over hoe goed jullie wel niet zijn. Ik wil voor de 500 euro die ik per maand betaal gewoon in een schone trein zitten zonder friet + saus en de krant van 3 dagen geleden.
    De conducteur gaf mij zelfs aan dat hie r niets aan kon doen en hij zich ervoor schaamde. Geen goede oplossing dus en er wordt blijkbaar niet bepaald geluisterd naar de medewerkers.
  3. Auteur
    dikkedikkie
    Datum
    Er wordt door dit bedrijf simpelweg niet meer gereageerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dikkedikkie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen