Klacht Nederlandse Spoorwegen: er word elke week 2x 6 en 1x 3 euro beltegoed afgeschreven

Klachtnummer
# 150120
Gebruiker
Bea
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via NS 2 gratis dag kaarten aangevraagd en moest een sms sturen. vanaf die tijd werd er 15€ beltegoed afgeschreven en blijkt het een spelletjes? dienst te zijn ofzo Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven en zou graag mijn geld terug hebben

De oplossing

Geen smsen meer en geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw oosten,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt mij te lezen dat u heeft gereageerd op een zogenaamde valse e-mail. Deze is niet van NS afkomstig en wij compenseren uw extra kosten niet. Dit spijt mij. Op onze website leest u hier meer over: http://www.ns.nl/zoeken/search?q=Valse+e-mail

    Ik vertrouw erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen