Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: eticket met couponcode mislukt. nu boete van conducter gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72250
Gebruiker
baelde
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voordeelkaart 36 euro 2 personen gekocht. Aanmaken eticket met gebruik couponcode is mislukt. nu een boete gekregen in de trein.
advies was neem contact op met klantenservice. Was dicht op zondag. Op station assen geen mensen. Via de intercom advies om met conducteur te bespreken. Die mij een boete geeft. Bedankt ns!

De oplossing

Geld terug of boete intrekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste heer Baelde,Het is mij helaas niet gelukt om u telefonisch te bereiken. Daarom informeer ik u op deze manier.Ik zou graag meer gegevens ontvangen over het door u gekochte e-ticket. Als u het ordernummer doorgeeft kunnen wij bekijken in hoeverre wij u van dienst kunnen zijn. Ik wacht uw reactie af.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    baelde
    Datum
    bevestigingen ordernummer 5644139900 en 5644139895 . Het ging fout bij invoeren van de code en vervolgens printen. Op perron gesproken met assistentie via intercom want was geen personeel (advies ga de trein maar in bespreek met conducteur), met conducteur 1 (kan niets anders dan vervoersbewijs uitschrijven en vervolgens klacht indienen) gesproken en met conducteur 2 (neem morgen contact).
    Als u mij een nummer en naam geeft dan bel ik u.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
baelde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen