Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: eticket met couponcode mislukt. nu boete van conducter gekregen

baelde

Voordeelkaart 36 euro 2 personen gekocht. Aanmaken eticket met gebruik couponcode is mislukt. nu een boete gekregen in de trein.
advies was neem contact op met klantenservice. Was dicht op zondag. Op station assen geen mensen. Via de intercom advies om met conducteur te bespreken. Die mij een boete geeft. Bedankt ns!

Geld terug of boete intrekken.

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer Baelde,Het is mij helaas niet gelukt om u telefonisch te bereiken. Daarom informeer ik u op deze manier.Ik zou graag meer gegevens ontvangen over het door u gekochte e-ticket. Als u het ordernummer doorgeeft kunnen wij bekijken in hoeverre wij u van dienst kunnen zijn. Ik wacht uw reactie af.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    baelde
    bevestigingen ordernummer 5644139900 en 5644139895 . Het ging fout bij invoeren van de code en vervolgens printen. Op perron gesproken met assistentie via intercom want was geen personeel (advies ga de trein maar in bespreek met conducteur), met conducteur 1 (kan niets anders dan vervoersbewijs uitschrijven en vervolgens klacht indienen) gesproken en met conducteur 2 (neem morgen contact).
    Als u mij een nummer en naam geeft dan bel ik u.

baelde

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?