Klacht Nederlandse Spoorwegen: Facturatie OV Fiets

J. Relou

Al maanden kampt het systeem van de Nederlandse Spoorwegen met "problemen". Ondertussen staat niemand hier meer van te kijken maar ze voegen nu een dienst toe: Het niet factureren van de OV fiets kosten.

Door dit "probleem" loopt de zakelijk gebruiker van de fiets achter met het declareren van zijn/haar kosten. Uiteraard word hierin niet alleen de gebruiker maar ook het bedrijf waar de gebruiker werkt benadeeld. De uren die hier achter de schermen extra bij komen voor finance, admin en het management verduppelen deze kosten. Dat een probleem in twee maanden tijd geen oplossing heeft gekregen toont uiteraard aan dat het geen top of mind is.

Hier komt vervolgens bij dat customer service haar antwoord knipt en plakt. Al meerdere malen heb ik exact dezelfde reply mogen ontvangen zonder enige toevoeging of excusses.

Uiteraard geld deze case niet alleen voor mij maar voor elke zakelijke gebruiker.

Een gemeent, persoonlijke reply met een excuus zodat "customer service" weer customer service word. Niet alleen naar mij maar ook naar elke andere betalende klant. Iedere zakelijke gebruiker kan vanaf heden vrij gebruik maken van de fiets tot de problemen voor de facturatie boven water zijn en opgelost. Bedrijven en zakelijke gebruikers mogen geen extra kosten draaien omdat een andere bedrijf zijn zaken niet op orde heeft.

J. Relou
    Gewoon geen reactie gehad.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?