Klacht Nederlandse Spoorwegen: Failed replacement of expired OV-chipcard

Klachtnummer
# 351179
Gebruiker
Gio
Datum
0 reacties

Details

De klacht

At the end of last year I received a communication that my OV-chipcard was going to expire on 24/10/2019 And I was going to receive a new one. Since then I haven't received anything. I tried to contact NS several times (8/01/2019 and 30/012019) and both times they said that they were going to send me a new one within 3 working days. On 07/02/2019 I send I complain email and they send back the automatic message that they are going to reply within 5 working days. No reply up to now. I also have a "Voordeelurenabonnement" that I couldn't use during all this time.

De oplossing

replacement of expired OV-chipcard

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen