Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: formulier aanvragen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12204
Gebruiker
Mirja Burgsteijn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik was mijn OV-studentenkaart vergeten, dus heb ik een kaartje gekocht. Nu wil ik dat geld graag terugkrijgen, en dat kan ook, met een restitutieformulier. Deze moet ik aanvragen via een 0900-nummer dat €0,10 p.m. kost.
Ik vind het vrij onzinnig dat ik geld moet betalen om een formulier te krijgen.
Vriendelijke groeten,

De oplossing

Ik zou het fijn vinden als dit formulier op de site te downloaden is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte Mevr. Burgsteijn, Er zijn inderdaad kosten verbonden als u telefonisch contact met ons opneemt via het genoemde nummer. Het betreffende formulier kunt u echter ook kosteloos aanvragen via onze site. Hier bestaat de mogelijkheid om deze te downloaden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Vriendelijke groet,G. Voortman
    Medewerker NS Klantenservice
  2. Auteur
    Mirja Burgsteijn
    Datum
    Bij de FAQ stond dat ik de klantenservice moest bellen. Ik heb daarna niet verder gekeken op de site. Ik zie hem nu inderdaad staan. Geweldig!
    Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mirja Burgsteijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen