Klacht Nederlandse Spoorwegen: Fout op ns website icm ah aktie

Klachtnummer
# 11329
Gebruiker
H.P.J. Swinkels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gebruik gemaakt van de AH dagkaart actie.

Bij het activeren op de ns website komt ook ineens een engelstalige pagina met onderin een veld waar een naam en geboortedatum ingevuld moet worden. Om verder te kunnen heb ik dat gedaan. Door de engelse tekst is pas achteraf gebleken dat de ingevulde naam ook op de dagkaart verschijnt wat in mijn geval niet de juist of gewenste naam was.

Ik heb meteen kontakt opgenomen met de NS klanten service maar die kan en wil helemaal niets doen. men wil absoluut niet horen of aannemen dat er een fout in hun website zit die voor onduidelijkheid zorgt. Het komt erop neer dat het kaartje in de vuilnis bak kan worden gegooid. IK heb wel een screen shot van de tekst op op de website..


De oplossing

IK zou alleen maar de naam willen veranderen op de dagkaart zodat mijn zoon van deze dagkaart gebruik kan maken op 6 september zonder een boete te riskeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Swinkels,Met deze e-mail reageer ik op uw klacht die u via Klachtenkompas heeft ingediend.U heeft aangegeven dat door een fout op onze website verkeerde gegevens op de door u aangevraagd dagkaart zijn gezet. Mijn excuses hiervoor. Kunt u of de dagkaart opsturen of een bewijs van betaling. Ik verstrek u vervolgens een nieuwe dagkaart.Ik hoop dat ik u van dienst ben geweest.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen