Klacht Nederlandse Spoorwegen: Fout op ns website icm ah aktie

H.P.J. Swinkels

Ik heb gebruik gemaakt van de AH dagkaart actie.

Bij het activeren op de ns website komt ook ineens een engelstalige pagina met onderin een veld waar een naam en geboortedatum ingevuld moet worden. Om verder te kunnen heb ik dat gedaan. Door de engelse tekst is pas achteraf gebleken dat de ingevulde naam ook op de dagkaart verschijnt wat in mijn geval niet de juist of gewenste naam was.

Ik heb meteen kontakt opgenomen met de NS klanten service maar die kan en wil helemaal niets doen. men wil absoluut niet horen of aannemen dat er een fout in hun website zit die voor onduidelijkheid zorgt. Het komt erop neer dat het kaartje in de vuilnis bak kan worden gegooid. IK heb wel een screen shot van de tekst op op de website..

IK zou alleen maar de naam willen veranderen op de dagkaart zodat mijn zoon van deze dagkaart gebruik kan maken op 6 september zonder een boete te riskeren.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer, mevrouw Swinkels,Met deze e-mail reageer ik op uw klacht die u via Klachtenkompas heeft ingediend.U heeft aangegeven dat door een fout op onze website verkeerde gegevens op de door u aangevraagd dagkaart zijn gezet. Mijn excuses hiervoor. Kunt u of de dagkaart opsturen of een bewijs van betaling. Ik verstrek u vervolgens een nieuwe dagkaart.Ik hoop dat ik u van dienst ben geweest.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?