Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: fout van Ns
Details
De klacht
Door een fout van NS is na mijn verhuizing de betaling van mijn trajectkaart van maandelijks naar jaarlijks gewijzigd. Er werd opeens voor honderden euro's geld voor de rest van het jaar van mijn rekening afgeschreven. Ik heb gebeld en ze konden er allemaal niets aan doen, storing in het systeem. Nu heb ik niet alleen heel veel geld ineens moeten betalen, maar nu moest ik ook het abonnement opzeggen en weer opnieuw aanvragen per januari 2016, anders moest ik weer het hele jaarbedrag betalen (het was niet anders op te lossen volgens ns). En er was nog iets: zodra je het nieuwe abonnement aanvraagt moet je meteen de eerste maand vooruit betalen. Ik ben heel ontevreden.De oplossing
Ik verwacht gezien de zogenaamde gemakken van de ov chipkaart en digitalisering, dat jullie fouten van jullie systeem zelf herstellen en niet de klant er de dupe van maken. Ik verwacht dat jullie zelf dat abonnement aanmaken per januari in 'het systeem' en dat er pas begin januari een maandbedrag wordt afgeschreven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.