Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Foutieve Incasso voor niet aangeschaft Voordeeluren abonnement. Betreft Incident: 130221-000083

Geachte NS medewerker,

Betreft Incident: 130221-000083
Op 4 januari is een bedrag van 60 euro afgeschreven voor een voordeel uren abonnement dat ik niet aangevraagd heb. Er wordt door de klantenservice redelijk snel gereageerd na het insturen van mijn klacht op 15 januari. Er wordt op 21 januari belooft om rond 28-01 50 euro over te maken en daarna binnen 3 weken 10 euro.
Op 28-01 wordt er 10 Euro op mijn rekening bijgeschreven, maar tot op de dag van vandaag (26-02) heb ik de 50 Euro nog niet binnen. Zelfs niet na herhaaldelijk contact met de NS klanten service waarbij mij zelfs een dagkaart belooft (07-02) wordt ivm de opgelopen vertraging in het restitutie proces. Deze dag kaart heb ik nooit ontvangen.

Ik ben van mening dat een dergelijke fout absoluut voorrang moet krijgen. Ik ben al meer dan 20 jaar trouwe NS klant. Betaal mijn rekening nooit te laat, dus ik verwacht ook met een zelfde respect door de NS behandeld te worden.

Martijn Zeedijk

Graag zou ik spoedig de resterende 50 Euro bijgeschreven zien.

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer Zeedijk,Het spijt mij zeer dat wij de verwachtingen niet hebben waargemaakt. De resterende € 50,00 is alsnog onderweg naar uw rekening. Binnen twee weken zal deze zijn bijgeschreven. De reden waarom de eerder verstuurde dagkaart u niet heeft bereikt kan ik niet bepalen. Ik stuur wederom een exemplaar toe. Vanwege de extra wachttijd heb ik deze geldig gemaakt voor een eerste klas coupé. Ik wens u alvast een prettige reis toe. Vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Anoniem
    Beste NS Klantenservice.,Bedankt voor uw snelle reactie. Ik houd mijn rekening en brievenbus in de gaten en zal de status van deze klacht bijwerken zodra er ontwikkeling is.Met vriendelijke groet,
    Martijn Zeedijk.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Zeedijk,U bent tevreden over de afhandeling van uw reactie door Klantenservice. Wij zijn erg blij met uw waardering.Ik hoop dat uw volgende ervaringen met ons bedrijf ook positief zijn.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
    Anoniem
    Beste Klantenservice,Hoewel ik tevreden ben over de manier van communiceren en uw reactie via het klachtenkompas, zal ik de klacht niet als afgehandeld melden zolang het probleem met de foutieve incasso niet is opgelost. Ik hoop dat u mijn twijfel in de NS klantenservice begrijpt. Dit is omdat dit al de 3e belofte is dat het verkeerd geïncasseerde bedrag binnen enkele weken over gemaakt wordt. Met vriendelijke groet,
    Anoniem
    Beste Klantenservice,Gisteren (28-2) heb ik de dagkaart mogen ontvangen, waarvoor hierbij mij dank. Ik verwacht dus, zoals u mij op 27 februari belooft heeft, uiterlijk 13 maart de 50 Euro op mijn rekening bijgeschreven te zien.
    Ik houd u via dit medium op de hoogte van de status van de ontwikkelingen en indien succesvol voltooid de status van deze klacht als afgehandeld te bestempelen.Met vriendelijke groet,
    Anoniem
    Beste Klantenservice,Gisteren (6-3) heb ik de restitutie van 50,00 euro mogen ontvangen, waarvoor hierbij mij dank.
    Hiermee is na 2 maanden mijn klacht opgelost.
    Hoewel ik uiteraard blij ben dat het is opgelost, en uw aanbod van de dagkaart zeer waardeer, vind ik de manier waarop mij keer op keer niet nagekomen beloftes werden gemaakt niet correct. Ik hoop dat NS Klantenservice hier in de toekomst van leert.Met vriendelijke groet,
    Anoniem
    Hiermee is na 2 maanden mijn klacht opgelost.

Anoniem

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?