Klacht Nederlandse Spoorwegen: geef aan waar jullie je standpunt vandaan halen of geef anders waar ik om vraag.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279249
Gebruiker
Kobus1974
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen contact gehad met de klantenservice van abonnementen voor consumenten. Mijn vraag aan de medewerker was of zij mij kon vertellen waar het stond dat een klassewissel van 2e naar 1e klas bij een abonnement. Alleen maandelijks mogelijk is op de dag waarop het abonnement is aangegaan. Dus in mijn geval ben ik op de 13e van augustus 2017 van een dal voordeel abonnement naar een dal vrij abonnement gegaan. De klasse wissel is volgens de NS alleen mogelijk op iedere 13e van de volgende maanden dat het contract loopt.
Medewerker geeft in volgens eigen zeggen aan dat het inderdaad alleen mogelijk is zoals hierboven beschreven maar geeft aan dat het niet terug te vinden is in de productvoorwaarden.
Mijn inziens is dat dan ook dus niet rechtsgeldig.

De oplossing

IK wil duidelijkheid hebben waar het in de producten voorwaarden van abonnement voor consumenten staat. Of anders op ieder moment, rekeninghouders met een redelijke verwerkingstermijn, wijzigingen door kunnen geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kobus1974
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen