Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen 40% samenreiskorting gekregen.

Anoniem

Gisteren ben ik samen met mij moeder naar Tilburg gereisd zonder problemen op de heenreis. Ik heb een studenten ov-kaart en daarmee heeft mij moeder dus recht op een samenreiskorting van 40%. We hadden wel de samenreiskorting opgeladen, maar bij het uitchecken op de terugreis bleek toch dat we het volle pond hebben betaald.

Het geld terug van 40% op de reis die we ten onrechte hebben betaald.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Aleven,Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat uw moeder op 7 januari 2015 teveel heeft betaald voor de reis. Graag geef ik een toelichting op het gebruik van Samenreiskorting.Wanneer u later dan vijfendertig minuten na uw laatste check uit terug reist, dient uw medepassagier de Samenreiskorting nogmaals op zijn/ haart kaart te laden. Uw moeder heeft alleen op de heenweg de Samenreiskorting geactiveerd.Graag voldoe ik aan uw verzoek tot restitutie van het teveel betaalde. We hebben echter geen rekeningnummer voor restitutie. U kunt onder vermelding van kenmerk 5009673161 een rekeningnummer doorgeven aan onze Klantenservice. U kunt hiertoe een e-mail sturen via onze virtuele medewerker: www.ns.nl/klantenservice/contact. U kunt ook gebruik maken van het daar aangegeven telefoonnummer. Zodra wij het rekeningnummer hebben ontvangen, zullen wij de gemiste Samenreiskorting restitueren.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?