Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen antwoorden (3)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 135430
Gebruiker
Hannibal
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Als je de operationeel managers klantenservice van de NS meer dan een vraag tegelijk stelt, krijg je ALTIJD maar één (en altijd hetzelfde) inhoudsloze en totaal ongeloofwaardige antwoord terug. Over alle andere vragen wordt domweg niet gerept. Ik vermoed dat ze de mails niet of nauwelijks lezen of dat ze het niet goed begrijpen. Omdat het voor de "managers"méér dan één vraag te gelijk beantwoorden kennelijk te moeilijk is, stel ik sinds kort al mijn vragen telkens maar met een te gelijk.
Vraag 3: Jullie proberen mij wijs te maken dat het eerlijker verdelen van het stokoude materieel allemaal moeilijk, moeilijk, bla-bla-bla etc. etc. etc. is. Kennelijk moet je, om dat te kunnen, meer dan middelmatig begaafd zijn?
Maar hoe komt het dat dan dat er op sommige dagen (vaak in de weekenden of op feestdagen) ineens wel de gehele dag nieuwe Sprinters op het traject Nijmegen-Eindhoven-Deurne rijden. Is het dan toch niet zo moeilijk dan zoals jullie mij op de mouw proberen te spelden?

De oplossing

Het enige dat ik verwacht is dat ik na anderhalf jaar eindelijk eens EERLIJKE EN GELOOFWAARDIGE ANTWOORDEN krijg!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Rijnsoever,

    Dank u wel voor uw reactie. Wij hebben u eerder laten weten, de laatste keer op 20 oktober jongstleden, dat wij u over de inzet van het treinmaterieel inhoudelijk niets meer toe kunnen voegen. Ook is in onze laatste reactie aangegeven dat uw klacht over het functioneren van onze Klantenservice is doorgegeven.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Rijnsoever,

    Dank u wel voor uw reactie. Wij hebben u eerder laten weten, de laatste keer op 20 oktober jongstleden, dat wij u over de inzet van het treinmaterieel inhoudelijk niets meer toe kunnen voegen. Ook is in onze laatste reactie aangegeven dat uw klacht over het functioneren van onze Klantenservice is doorgegeven.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  3. Auteur
    Hannibal
    Datum
    Zoals van de NS bekend krijg je daar NOOIT!!!! een eerlijk en onderbouwd antwoord. Krijg al meer dan 1,5 jaar hetzelfde antwoord. (kwestie van "knippen en "plakken")
  4. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Rijnsoever,

    Dank voor uw reactie. Uw klacht over onze Klantenservice is eerder doorgegeven.

    Vriendelijke groet,

    Ns Klantenservice
  5. Auteur
    Hannibal
    Datum
    Oplossingen aanbieden is geen kwaliteit die de NS beheerst!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hannibal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?