Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen antwoorden (3)

Hannibal

Als je de operationeel managers klantenservice van de NS meer dan een vraag tegelijk stelt, krijg je ALTIJD maar één (en altijd hetzelfde) inhoudsloze en totaal ongeloofwaardige antwoord terug. Over alle andere vragen wordt domweg niet gerept. Ik vermoed dat ze de mails niet of nauwelijks lezen of dat ze het niet goed begrijpen. Omdat het voor de "managers"méér dan één vraag te gelijk beantwoorden kennelijk te moeilijk is, stel ik sinds kort al mijn vragen telkens maar met een te gelijk.
Vraag 3: Jullie proberen mij wijs te maken dat het eerlijker verdelen van het stokoude materieel allemaal moeilijk, moeilijk, bla-bla-bla etc. etc. etc. is. Kennelijk moet je, om dat te kunnen, meer dan middelmatig begaafd zijn?
Maar hoe komt het dat dan dat er op sommige dagen (vaak in de weekenden of op feestdagen) ineens wel de gehele dag nieuwe Sprinters op het traject Nijmegen-Eindhoven-Deurne rijden. Is het dan toch niet zo moeilijk dan zoals jullie mij op de mouw proberen te spelden?

Het enige dat ik verwacht is dat ik na anderhalf jaar eindelijk eens EERLIJKE EN GELOOFWAARDIGE ANTWOORDEN krijg!!!!!!!!!

Geachte heer van Rijnsoever,

Dank u wel voor uw reactie. Wij hebben u eerder laten weten, de laatste keer op 20 oktober jongstleden, dat wij u over de inzet van het treinmaterieel inhoudelijk niets meer toe kunnen voegen. Ook is in onze laatste reactie aangegeven dat uw klacht over het functioneren van onze Klantenservice is doorgegeven.

NS Klantenservice

NS Klantenservice
    Hannibal
    Zoals van de NS bekend krijg je daar NOOIT!!!! een eerlijk en onderbouwd antwoord. Krijg al meer dan 1,5 jaar hetzelfde antwoord. (kwestie van "knippen en "plakken")
    Geachte heer van Rijnsoever,

Dank voor uw reactie. Uw klacht over onze Klantenservice is eerder doorgegeven.

Vriendelijke groet,

Ns Klantenservice
    Hannibal
    Oplossingen aanbieden is geen kwaliteit die de NS beheerst!!!!!

Hannibal

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?