Klacht Nederlandse Spoorwegen: geen email ontvangen met als bijlage de pdf met het zelf uit te printen vervoersbewijs ontvangen

Klachtnummer
# 7916
Gebruiker
Leyenhorst
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Datum bestelling e ticket zondag 29-04-2012
Ordernummer 913199
link was JPVRAUAH5TM4
op maandag 16 juli geactiveerd
was vergeten direct de pdf af te drukken
heb echter geen email gekregen met als bijlage de pdf met het vervoersbewijs
ingevoerd: naam G. van Leijenhorst, geboortedatum 20-09-1952, reisdatum 22 juli
Omdat ik a.s. zondag ga reizen, zit ik nu in de problemen
svp mail aan leyenhorst100@zonnet.nl met als bijlage die pdf met vervoersbewijs mailen

Gewenste oplossing

mij zsm maar in ieder geval vandaag de mail met pdf met vervoersbewijs verzenden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw van Leijenhorst,ik heb u zojuist opnieuw een e-mail gestuurd met de bevestiging van de bestelling. Ik wens u zondag een prettige reis.Met vriendelijke groet,
    M. de Zeeuw
    NS klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen